DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search
日本語 

Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1111. 東海学園大学研究紀要 : 社会科学研究編 >
第20号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11334/416

Title: 総合型地域スポーツクラブのマーケティング戦略に関する基礎的研究 -既存会員の理解に向けたライフスタイル構造の把握-
Other Titles: A Fundamental study on marketing strategy in community-based sports clubs: Grasp of lifestyle structure for understanding of existing members
Authors: 井澤, 悠樹
松永, 敬子
Author's alias: IZAWA, Yuki
MATSUNAGA, Keiko
Author's Kana: イザワ, ユウキ
マツナガ, ケイコ
Keywords: 総合型地域スポーツクラブ
ライフスタイル構造
マーケティング戦略
Community-based sports club
lifestyle structure
marketing strategy
Issue Date: 31-Mar-2015
Publisher: 東海学園大学
URI: http://hdl.handle.net/11334/416
Appears in Collections:第20号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kiyo_s020_01.pdf988.48 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback