DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search
日本語 

Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第24号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11334/1586

Title: 授業構想と展開のエビデンス ―新城市立新城小学校の事例の分析―
Other Titles: Evidence for Lesson Plan and Teaching Process:A Case Study of a Lesson in Shinshiro Elementary School in Japan
Authors: 的場, 正美
Author's alias: MATOBA, Masami
Author's Kana: マトバ, マサミ
Keywords: エビデンス
授業研究
授業計画
授業実践
授業分析
evidence
lesson analysis
lesson plan
lesson study
Issue Date: 31-Mar-2019
Publisher: 東海学園大学
URI: http://hdl.handle.net/11334/1586
Appears in Collections:第24号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kiyo_w024_06.pdf11.61 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback