DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search

Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1200. 東海学園大学教育研究紀要 >
1210. 東海学園大学教育研究紀要 : スポーツ健康科学部 >
第3号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11334/1495

Title: 「教育課程論」における学習主体の形成と評価活動の試み ─「主体的・対話的で深い学び」のカリキュラム・マネジメント─
Authors: 水野, 正朗
Author's alias: MIZUNO, Masao
Author's Kana: ミズノ, マサオ
Issue Date: 30-Nov-2017
Publisher: 東海学園大学スポーツ健康科学部
URI: http://hdl.handle.net/11334/1495
Appears in Collections:第3号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
spkiyo_003_15.pdf327.73 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.


Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback