DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search
日本語 

Tokaigakuen University Repository >

Browsing by Author クロス, マサヒロ

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 11 of 11
Issue DateTitleAuthor(s)
30-Nov-2017TG 大学軟式野球部の東海リーグ優勝の背景 ─特別活動および部活動で培われた学生の「生きる力」に着目して─小田, 佳子; 南, 辰之介; 榊原, 兄也; 黒須, 雅弘; 村松, 常司; ODA, Yoshiko; MINAMI, Tatsunosuke; SAKAKIBARA, Keiya; KUROSU, Masahiro; MURAMATSU, Tsuneji; オダ, ヨシコ; ミナミ, タツノスケ; サカキバラ, ケイヤ; クロス, マサヒロ; ムラマツ, ツネジ
30-Nov-2017「とうがく競技祭2016」実践報告 ─実行委員へのアンケート調査からみる評価と課題─木村, 華織; 黒須, 雅弘; KIMURA, Kaori; KUROSU, Masahiro; キムラ, カオリ; クロス, マサヒロ
31-Mar-2012ラグビーフットボールにおけるコンタクトフィットネストレーニングの有効性黒須, 雅弘; 菅野, 昌明; KUROSU, Masahiro; KANNO, Masaaki; クロス, マサヒロ; カンノ, マサキ
30-Nov-2017リアリティーのある模擬授業の実施方法 ─「保健体育科教育法(陸上)」の授業報告─黒須, 雅弘; 木村, 華織; KUROSU, Masahiro; KIMURA, Kaori; クロス, マサヒロ; キムラ, カオリ
31-Mar-2010レーザー速度計を用いたスプリント評価の試み黒須, 雅弘; 中田, 有紀; KUROSU, Masahiro; NAKATA, Yuki; クロス, マサヒロ; ナカタ, ユキ
31-Mar-2015「競技祭」を教材としたオリンピック教育の実践教育活動 -「とうがく競技祭2014」実践報告-木村, 華織; 黒須, 雅弘; 田中, 望; 出口, 順子; KIMURA, Kaori; KUROSU, Masahiro; TANAKA, Nozomi; DEGUCHI, Junko; キムラ, カオリ; クロス, マサヒロ; タナカ, ノゾミ; デグチ, ジュンコ
30-Nov-2019心の健康度が陸上競技における実力発揮に及ぼす影響黒須, 雅弘; 筒井, 清次郎; KUROSU, Masahiro; TSUTSUI, Seijiro; クロス, マサヒロ; ツツイ, セイジロウ
31-Mar-2022大学生における緊張に対する考え方とスポーツ競技特性不安との関係性永野, 翔大; 黒須, 雅弘; 筒井, 清次郎; NAGANO, Shota; KUROSU, Masahiro; TSUTSUI, Seijiro; ナガノ, ショウタ; クロス, マサヒロ; ツツイ, セイジロウ
31-Mar-2019短距離走とハードル走の記録の関係からみた指導方法の検討鈴木, 雄貴; 黒須, 雅弘; SUZUKI, Yuki; KUROSU, Masahiro; スズキ, ユウキ; クロス, マサヒロ
30-Nov-2019「保健体育科教育法(陸上)」の授業報告 ―単元計画の作成と対面指導の取り組み―木村, 華織; 黒須, 雅弘; KIMURA, Kaori; KUROSU, Masahiro; キムラ, カオリ; クロス, マサヒロ
31-Mar-2012連続リバウンドジャンプトレーニングの実施が中長距離ランナーの30m疾走能力、跳躍能力、足関節挙動の改善に与える影響金, 興烈; 黒須, 雅弘; 島, 典広; 岡本, 敦; KIM, HeungYoul; KUROSU, Masahiro; SHIMA, Norihiro; OKAMOTO, Atsushi; キム, ホンヨル; クロス, マサヒロ; シマ, ノリヒロ; オカモト, アツシ
Showing results 1 to 11 of 11

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback