DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search
日本語 

Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第17号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11334/326

Title: 領域「環境」における「数」の指導について : 養成テキストと保育現場、日英比較を通して
Other Titles: On Numerecy Education in the Field 'Environment' : through the Comparison of Kindergarten Teachers' Student Textbooks and the Actual Nurturing Scenes between Japan and the UK
Authors: 横井, 一之
千田, 隆弘
斉藤, 公彦
金森, 由華
小野, 克志
Keywords: 領域「環境」
「数」の指導
保育者養成テキスト
幼稚園のワークブック
日英の比較
英国EYFS実践指導書
Environment
the Numeracy Education
the Kindergarten Teacher's Student Textbooks
the Kindergarten Children's Textbooks
Comparison between Japan and the UK, Practice Guidance for the Early Years Foundation Stage
Issue Date: 31-Mar-2012
Publisher: 東海学園大学
URI: http://hdl.handle.net/11334/326
Appears in Collections:第17号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kiyo_w017_14.pdf5.39 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback