DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search
日本語 

Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第17号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11334/322

Title: Bilingual first language acquisition learners and the debate over whether their language systems are unitary or differentiated and the role of the acquisition of morphosyntactic knowledge-a study in bilingualism
Other Titles: バイリンガルの幼児の第一言語習得(BFLA)に関して : こうした習得者が単一言語体系を持っているのか、あるいは分離言語体系を持っているのか
Authors: FRYER, Mitchell
Keywords: simultaneous bilingualism
differentiated language system hypothesis
unitary language system hypothesis
DLSH and morphosyntactic knowledge.
幼児の第一言語習得
分離言語体系仮説
一言語体系
DLSH及び形態統語的知識
Issue Date: 31-Mar-2012
Publisher: 東海学園大学
URI: http://hdl.handle.net/11334/322
Appears in Collections:第17号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kiyo_w017_10.pdf2.73 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback