Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第17号 >
このアイテムの引用には次の識別子を使用してください:
http://hdl.handle.net/11334/322
|
タイトル: | Bilingual first language acquisition learners and the debate over whether their language systems are unitary or differentiated and the role of the acquisition of morphosyntactic knowledge-a study in bilingualism |
その他のタイトル: | バイリンガルの幼児の第一言語習得(BFLA)に関して : こうした習得者が単一言語体系を持っているのか、あるいは分離言語体系を持っているのか |
著者: | FRYER, Mitchell |
キーワード: | simultaneous bilingualism differentiated language system hypothesis unitary language system hypothesis DLSH and morphosyntactic knowledge. 幼児の第一言語習得 分離言語体系仮説 一言語体系 DLSH及び形態統語的知識 |
発行日: | | |