Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第17号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11334/322
|
Title: | Bilingual first language acquisition learners and the debate over whether their language systems are unitary or differentiated and the role of the acquisition of morphosyntactic knowledge-a study in bilingualism |
Other Titles: | バイリンガルの幼児の第一言語習得(BFLA)に関して : こうした習得者が単一言語体系を持っているのか、あるいは分離言語体系を持っているのか |
Authors: | FRYER, Mitchell |
Keywords: | simultaneous bilingualism differentiated language system hypothesis unitary language system hypothesis DLSH and morphosyntactic knowledge. 幼児の第一言語習得 分離言語体系仮説 一言語体系 DLSH及び形態統語的知識 |
Issue Date: | 31-Mar-2012 |
Publisher: | 東海学園大学 |
URI: | http://hdl.handle.net/11334/322 |
Appears in Collections: | 第17号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|