Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1120. 東海学園大学研究紀要 : 人文学・健康科学研究編 >
第15号(シリーズB) >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11334/296
|
Title: | 領域「環境」における簡単な標識や文字などの指導について : 発達段階、日豪の比較を通して |
Other Titles: | The Comparison of the Instruction of Letters and Marks in Early Childhood Education in the Case of Japanese and Australian Children |
Authors: | 横井, 一之 小野, 克志 千田, 隆弘 木本, 有香 菅田, 達也 |
Author's alias: | YOKOI, Kazuyuki ONO, Katsushi SENDA, Takahiro KIMOTO, Yuka SUGATA, Tatsuya |
Author's Kana: | ヨコイ, カズユキ オノ, カツシ センダ, タカヒロ キモト, ユカ スガタ, タツヤ |
Keywords: | 領域「環境」 文字・標識の指導 発達段階 日豪の比較 environments the instruction of letters and marks developmental comparison comparison between Japanese and Australian children |
Issue Date: | 31-Mar-2010 |
Publisher: | 東海学園大学 |
URI: | http://hdl.handle.net/11334/296 |
Appears in Collections: | 第15号(シリーズB)
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|