Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1111. 東海学園大学研究紀要 : 社会科学研究編 >
第16号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11334/222
|
Title: | 品質シグナリング広告機構における事前品質推定シークエンスの実証分析 : 新制度派経済学モデルによる政策的意思決定のための基礎的研究(1) |
Other Titles: | Empirical Research on the Quality Estimation Sequence in the Quality Signaling Advertising Mechanism : A Basic Study for Political Decision by NIE Model (1) |
Authors: | 早川, 貴 |
Author's alias: | HAYAKAWA, Takashi |
Author's Kana: | ハヤカワ, タカシ |
Keywords: | 品質シグナリング SEM NIE 広告 Quality Signaling SEM NIE Advertising |
Issue Date: | 31-Mar-2011 |
Publisher: | 東海学園大学 |
URI: | http://hdl.handle.net/11334/222 |
Appears in Collections: | 第16号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|