DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search
日本語 

Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第28号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11334/1837

Title: ドイツ政治教育における子どもの発言の解釈に関する予備研究 ―分節と語彙の頻出を基礎とした解釈の枠組みの構築―
Other Titles: A Preliminary Study on the Interpretation Method of Child Remarks in the Political Education in Germany: An Interpretation Method based on Segments of Lesson and the Frequency of Words in Child Remarks
Authors: 的場, 正美
Author's alias: MATOBA, Masami
Author's Kana: マトバ, マサミ
Keywords: 授業研究
政治教育
ドイツ
解釈
発言の頻度
授業記録
分節
Frequency of Child Remarks
Germany
Interpretation
Lesson Study
Political Education
Segments of Lesson
Issue Date: 31-Mar-2023
Publisher: 東海学園大学
URI: http://hdl.handle.net/11334/1837
Appears in Collections:第28号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kiyo_w028_04.pdf2.9 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback