Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第28号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11334/1837
|
Title: | ドイツ政治教育における子どもの発言の解釈に関する予備研究 ―分節と語彙の頻出を基礎とした解釈の枠組みの構築― |
Other Titles: | A Preliminary Study on the Interpretation Method of Child Remarks in the Political Education in Germany: An Interpretation Method based on Segments of Lesson and the Frequency of Words in Child Remarks |
Authors: | 的場, 正美 |
Author's alias: | MATOBA, Masami |
Author's Kana: | マトバ, マサミ |
Keywords: | 授業研究 政治教育 ドイツ 解釈 発言の頻度 授業記録 分節 Frequency of Child Remarks Germany Interpretation Lesson Study Political Education Segments of Lesson |
Issue Date: | 31-Mar-2023 |
Publisher: | 東海学園大学 |
URI: | http://hdl.handle.net/11334/1837 |
Appears in Collections: | 第28号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|