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1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第28号 >

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タイトル: ドイツ政治教育における子どもの発言の解釈に関する予備研究 ―分節と語彙の頻出を基礎とした解釈の枠組みの構築―
その他のタイトル: A Preliminary Study on the Interpretation Method of Child Remarks in the Political Education in Germany: An Interpretation Method based on Segments of Lesson and the Frequency of Words in Child Remarks
著者: 的場, 正美
著者(別名): MATOBA, Masami
著者(ヨミ): マトバ, マサミ
キーワード: 授業研究
政治教育
ドイツ
解釈
発言の頻度
授業記録
分節
Frequency of Child Remarks
Germany
Interpretation
Lesson Study
Political Education
Segments of Lesson
発行日: 2023年3月31日
出版者: 東海学園大学
URI: http://hdl.handle.net/11334/1837
出現コレクション:第28号

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