Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第26号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11334/1704
|
Title: | 授業記録の解釈過程の明示化:ドイツと日本の授業記録の分析事例研究 |
Other Titles: | Process Visualization in the Study on Interpretation of Classroom Communication:Case Studies of the Lessons in Japan and Germany |
Authors: | 的場, 正美 |
Author's alias: | MATOBA, Masami |
Author's Kana: | マトバ, マサミ |
Keywords: | 授業分析 ドイツの政治教育 授業過程 解釈 過程の視覚化 communication process interpretation lesson analysis political education in Germany process visualizaion |
Issue Date: | 31-Mar-2021 |
Publisher: | 東海学園大学 |
URI: | http://hdl.handle.net/11334/1704 |
Appears in Collections: | 第26号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|