DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search
日本語 

Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第26号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11334/1704

Title: 授業記録の解釈過程の明示化:ドイツと日本の授業記録の分析事例研究
Other Titles: Process Visualization in the Study on Interpretation of Classroom Communication:Case Studies of the Lessons in Japan and Germany
Authors: 的場, 正美
Author's alias: MATOBA, Masami
Author's Kana: マトバ, マサミ
Keywords: 授業分析
ドイツの政治教育
授業過程
解釈
過程の視覚化
communication process
interpretation
lesson analysis
political education in Germany
process visualizaion
Issue Date: 31-Mar-2021
Publisher: 東海学園大学
URI: http://hdl.handle.net/11334/1704
Appears in Collections:第26号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kiyo_w026_04.pdf950.94 kBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback