DSpace 東海学園大学    
  Tokaigakuen University  Library  Researchers
Advanced Search
日本語 

Tokaigakuen University Repository >
1. 学術雑誌論文(学内発行分) >
1121. 東海学園大学研究紀要 : 人文科学研究編 >
第24号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11334/1583

Title: アクティブ・ラーニングが学生の自尊感情・自己効力感・社会的スキルに及ぼす影響 ―「おやこエンジョイフェスティバルとうがく」の実践から―
Other Titles: The impact of active learning on students’ self-esteem, self-efficacy and social skills -From the experience “Oyako Enjoy Festival Togaku”-
Authors: 河野, 順子
水落, 洋志
藤本, 逸子
横井, 一之
小島, 雅生
龍, 祐吉
木村, 美知代
小久保, 裕美
水野, 信輔
Author's alias: KAWANO, Junko
MIZUOCHI, Hiroshi
FUJIMOTO, Itsuko
YOKOI, Kazuyuki
KOJIMA, Masaki
RYU, Yuukichi
KIMURA, Michiyo
KOKUBO, Hiromi
MIZUNO, Shinsuke
Author's Kana: カワノ, ジュンコ
ミズオチ, ヒロシ
フジモト, イツコ
ヨコイ, カズユキ
コジマ, マサキ
リュウ, ユウキチ
キムラ, ミチヨ
コクボ, ヒロミ
ミズノ, シンスケ
Keywords: アクティブ・ラーニング
自尊感情
自己効力感
社会的スキル
active learning
self-efficacy
self-esteem
social skills
Issue Date: 31-Mar-2019
Publisher: 東海学園大学
URI: http://hdl.handle.net/11334/1583
Appears in Collections:第24号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
kiyo_w024_03.pdf5.14 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback